2014. május 23., péntek

Nemeztatyó


Folytatva tanulmányaimat a nemezelés területén , most egy táska készítése volt terítéken .Újfent megbizonyosodtam arról , hogy a gyapjú elég akaratos jószág .
Megszületett az elképzelés a fejemben , egy hosszúkás , vállonátvetős táska .Jobban szeretem , mint a fektetett téglalap formát , mert nem hajlik be akkor sem , ha véletlenül éppen nincsen telipakolva.
Szépen leraktam a tépéseket ahogy kell , simiztem is bőven , panaszra nem lehet ok .S gyúrtam ahogy kell .....s este fele meglepetésként egy fektetett téglalap alakú tatyó nézett velem szemben . :)
Sóhajtottam egyett ...mert hát mit tehet az ember lánya mást , s azt gondoltam , jól van ez így .
Újfent tapasztalatot szereztem , s gazdagabb lettem egy tatyóval ami egyébként nagyon tetszik .
A fedelét hímzéssel díszítettem , s záróelemként gyúrtam egy golyócskát .


6 megjegyzés:

aarkus írta...

Ez egyszerűen álomszép! Minden apró részlete a helyén, gyönyörű!

Eszter írta...

Ó, ez gyönyörűséges!

Kismaccs írta...

Ezt a tatyót látva kicsit belehaltam. :))) Egy álom!
Ha nagyon nem tudsz vele mit kezdeni, én jelentkezem gazdinak.

Líbuc Nagy Katalin írta...

Ide is leírom, hogy nagyon megy ez neked! Akkor is, ha nem ilyenre akartad! :)

lapappilon írta...

szia!

KÁPRÁZATOS! igazán szembemászó!

ügyes vagy....

gyakorlat teszi a mestert!

(nem okoskodom s mélyen hallgatok, mivel én már többször is feladtam a nemezelés "tudományát")

sok üdvözlet

A Vajdaságból

Éva

Namata írta...

Köszönöm , nagyon kedvesek vagytok ! :)
Megszerettem már ...főleg mert első ,s mert olyan mint az erdő fái .