2013. január 2., szerda

Az idei első :)

Nos nem mondhatom , hogy lazsálással kezdtem az évet .:)
Nekiláttam egy régebben festett  rovingnak , gondolván , hogy gyakorlom a navahót .Éppen alkalmasnak látszott mivel rövid színátmeneteket festettem .Próbáltam , hogy szépen olvadjanak egymásba a színek , s inkább szakaszos  , mint melírozott legyen a fonal .






 12-13 dkg volt a roving emlékezetem szerint .A fonal pedig 3 ágú , s körülbelül 240 m hosszú lett .
Fantasztikus élmény volt és megszépítette a napom .:)
Remélem nektek is jól sikerült , mind a szilveszter , mind az év első napja !!

6 megjegyzés:

Líbuc Nagy Katalin írta...

Ha Te az év első napján ilyeneket csináltál, akkor egész évben örülhetünk a sok szépségnek, ami a kezed alól kikerül! :)

Namata írta...

:)Így legyen Kati !Nem szeretnék lébecolni .

MrsYarnart írta...

gyönyörű színek! ha igaz a babona, tényleg szép év áll előtted :)

Ilona írta...

Tündi! Ott folytattad ezt az évet, ahol az előzőt abbahagytad: ez is meseszép lett.

Paat írta...

Többször is visszanéztem, annyira szép. S ezt mind 1-2 nap alatt? Elsüllyedek, de ez nekem heti adag...

Namata írta...

Köszi !:)
Patri , csak azért sikerült így mert őrületes kíváncsiság hajtott .:)