2012. december 30., vasárnap

Fonal , sapi és egy bogyesz , s nem utolsósorban újévi köszöntő :)



Még a nyáron kezdtem fonni ezt a fonalat , de folyton félre kellett tennem .Tegnap aztán megembereltem magam , s valamikor éjfél környékén az utolsó pár centimétert is megfontam .
A gyapjút még Anicetól kaptam .BFL , baby alpaca és selyem keveréke .Valami fantasztikus puha , felhőszerű szösz , csodaszép természetes színben .Sikerült jó vékonyra fonni , s végre rászántam magam arra , hogy kipróbálja a cérnázást 3 ágúra .Viszont arra lusta voltam , hogy szétgombolyítsam , így aztán a navahó technikát választottam .Kicsit izgultam , mert nem szerettem volna elrontani a szép gyapjat .
Nem mondom , hogy tökéletes lett , de elsőre egész szép , s fonni is jó volt .



A nemrégiben mutatott sapi feltámadott halottaiból .Felbontottam nagy levegőt véve , s megkötöttem egy mintaegységgel nagyobbra , s egy egységgel magasabbra .Így már kinézek benne valahogy .Kicsit hippis , de jópofa .:)
Egy kis fülbevaló is sikeredett .Mint egy érő szederbogyó .:)


ÁLDOTT, BOLDOG ÚJ ESZTENDŐT KÍVÁNOK MINDENKINEK ,TELVE ÖRÖMMEL ,SZERETETTEL , CSODÁS IHLETTEL , TELJESÜLT ÁLMOKKAL !

9 megjegyzés:

Zandiflora írta...

Egyik szebb, mint a másik! Nagyon tetszik a barna fonalad is, biztosan szép lesz megkötve is.
Boldog Új Évet!

Namata írta...

Köszönöm !:)

Györgyi írta...

Mindegyik nagyon szép! Áldott, békés, boldog új esztendőt neked is!

Paat írta...

Szép kollekció! :) De nálam most a sapi viszi a pálmát, az csodás lett!

Judit Eszter írta...

A barna fonal nagyon tetszik, mi lesz belőle?
A sapka színei és mintája is igen különleges!
Boldog Új Évet!!!!!!

Ilona írta...

Mindegyik magas színvonalú kézimunka, a fonal meseszép lett.

Boldog Új Esztendőt kívánok Neked én is sok szeretettel.

Amanda írta...

A mogyoróbarnád nagyon tetszik, nagyon szép lett.
Nagyon boldog új évet!

MrsYarnart írta...

szép kézimunkákat hoztál, hasonló szépségeket kívánok neked a jövő évre is. boldog új évet!

Namata írta...

:)Köszönöm !
Eszter, a fonalból körsálat tervezek , egyszerű rizsmintával .Szeretném ha a minta kiemelné a fonalban megvillanó selyemszálat .