2012. december 27., csütörtök

Bodza kendő


Elkészült az ünnepekben a már jó ideje kötött kendőm .Saját festésű csipkefonal , ami még a tavasszal bodzabogyóval készült .1 szállal és 3-s tűvel kötöttem .A minta Fylleryd , ingyenesen letölthető .Nagyon szép , nem bonyolult , szerintem kezdők is belevághatnak .Annyit csaltam , hogy bucik helyett apró gyöngyöket tettem a mintába .4 dkg fonalat használtam fel , s méretek : 170 x 64 cm .A 10 dkg-os gombócból még egy nagyobb méretű kendő is készülhet .




Remélem jól teltek mindnyájatoknak az ünnepek , s gyönyörű gyapjakkal , fonalakkal és alkotnivalókkal lettetek gazdagabbak !
Mutassátok ám meg !!:)

14 megjegyzés:

KicsiKató írta...

elképesztően szép!!

zazálea írta...

olyannyira, hogy megirigyeltem :)

szaberka írta...

Hát, ez mesés!

Líbuc Nagy Katalin írta...

Gyönyörű! Nekem mondhatod, hogy nem nehéz, úgy érzem, képtelen vagyok ilyen egyenletesen dolgozni...

Paat írta...

Leborulok a kitartásod előtt! 3-as tű, egy szál... Szép lett a színe is nagyon:)

Ilona írta...

ÁLOMSZÉPPPPPPP!!!!!!!!!!
A festése, a színe, a kötése, a blokkolása, és ráadául a fotója is, mind mind mestermű!!!!!

Amanda írta...

Csodás lett!
A gyöngyök nagyon elegánssá tették. Nagyon ügyi vagy, akár festésről, akár kötésről van szó!

MrsYarnart írta...

meseszép!

aranyperzsa írta...

Gyönyörű lett, már bennem is érik az elhatározás, hogy megkötöm az én kis bodzácskámat:)

Csilla írta...

Gyönyörű lett! A 3-as tűvel kötők előtt én is megemelem a kalapom. Gratulálok a festésedhez is, a kötésedhez is. Igazán csodásakat alkotsz.

Zsu írta...

Gyönyörű, mint minden, amit csinálsz.

Namata írta...

Hűűű lányok , köszönöm a sok kedves megjegyzést !!:)
Kati az egyenletességen a blokkolás sokat segít .:)
Patti , a kendő jó sokáig készült , cipeltem folyton és sokszor félretettem , de jó volt kötni .

Brigi írta...

nagyon tetszik!

Irenka írta...

Gyönyörű és gyöngyös és leheletfinom, ahh!