2012. szeptember 30., vasárnap

Zöldike mellényke :)


Zöldike fonományból zöldike mellényke .:)
A boleró mellett a mellény is nagyon praktikus és elegáns ruhadarab szerintem .Hordható pólóval , inggel , nagyon csini garbóval és ha olyan a fazon még mindezek nélkül is .Szóval jó ha van a ruhatárunkban néhány darab .Körülnézve nem találtam többet kettőnél , s így gondoltam néhányat kötök magamnak .
Pontosan 117 gramm saját festett és font fonalból készült , s a minta is a magam agyszüleménye .
Olyan jó ránézni , ahogy a színek egymásba folynak .Tiszta tavaszi hangulatom lesz tőle !:)





11 megjegyzés:

Ariadne Műhely írta...

De csini!
Tessék elhozni Csillaghegyre!

Erzsike írta...

Álomdarab! Fantasztikusan jól sikerült. Kedvenc stílusú mellényem, a magas alsó passzéval, a nyakkialakításával. Csodásak a színei! Teljesen odavagyok tőle! :D

Ilona írta...

Csinike!

Irenka írta...

Nagyon csinos és szép lett. A színei, a fazonja, a finom csavarások - minden részlete tetszik!

Namata írta...

Köszi Adri , elviszem .:)
Köszönöm Erzsike , Ilonamamzi és Irenka !Én is úgy vagyok vele , hogy mosolyra fakaszt , ha ránézek .

Timi írta...

Gyönyörű! Közzéteszed a mintát?

Timici írta...

szépséges!!! mondjuk ehhez nem árt jó vékonynak lenni;)

paribanu írta...

Nagyon szép, már FB-on is mgcsodáltam:-)

Paat írta...

Aztaa, nagyon szép! Nekem inkább őszi színei vannak, de lehet, hogy áprilisban másként látnám:) Azért most megnyugtattál a kézi fonalból kötött darabok egyenlet(len)e/sségével kapcsolatban:) Rusztikus és mégis milyen elegáns...

GumiPók írta...

Nagyon szépséges lett!

Zsu írta...

Ez a mellény tökéletes! :)