2012. május 11., péntek

Fonós , selyemfestős , ajándékozós péntek :)


Ez a helyes kis kékség született tegnap .Anice küldte nekem , s én elkövettem egy kis merényletet vele .Kipróbáltam a cicakefét , hogy miképp tudok vele kártolni .Így hozzákártoltam egy kis lilát , ami alapban is volt benne .Még nem tudom pontosan milyen hosszú lett , mert a mű még nem kész .Fonok hozzá egy kevés lilát és összecérnázom , s kézmelegítőt fogok belőle kötni ...készülve a télre .:)


Ezt a gyönyörűséget hozta ma a posta .Nagy meglepi és nagy öröm volt Icától .Gyönyörű és munkás darab és nagyon meghatott a figyelmessége és kedvessége .
Aki gondolkodott rajta és mégsem jelentkezett nála a PIF játékra , az most nyugodtan irigykedjen .:)


Ez a sál a Gombold újra c.pályázatra készült még a télen .Most tudom megmutatni nektek .A minta rábaközi hímzés , a népművészetből kölcsönöztem .
Sajna nem jutottam be vele .Készült egy másik kendő is úrihímzést festettem rá .

Az egészben az szomorít el , hogy semmilyen visszajelzést nem kaptam , hogy miért , pedig rákérdeztem  .Ráadásul a kendőket egy irattartó fóliába rakva , minden papír nélkül kaptam vissza .No mindegy , ennyit a nagyszabású agyonreklámozott dolgokról .:)
A sálak egyébként megvásárolhatók .

7 megjegyzés:

Ilona írta...

Tündi! Annyira örülök, hogy tetszik. Mégiscsak jó volt ez a játék!

Erzsike írta...

Szinte már hihetetlen hogy mennyiszer egy hullámhosszon vagyunk a színekben. Már meg van festeve egy liláskék rovingom, csak várakoznia kell még a sorára. Addig a tiédben fogok gyönyörködni. De még inkább ámulok a festett kendőiden, fantasztikusan szépek!
Ilonamamzi ajándéka se semmi, elhiszem hogy örülsz neki!

Süle Mónika írta...

Hm... épp most hallottam erről a gombold újra dologról, de ezek szerint ez sem az amire vártam... sajnálom, mert fantasztikusak a kendők!!!

KicsiKató írta...

hű, de gyönyörű mind!!!

bucilla írta...

Jujj de szép lesz az a lilás fonal!
A kendőid most is ámulatba ejtőek, viszont szomorú amit írtál történtekről:(
De legalább egy csodás PIF ajándék vigasztal:)

Namata írta...

Köszönöm :) , aranyosak vagytok !
Ica , jó volt bizony !
Erzsike , tényleg a múltkor is hasonló színt fontunk .:)Már nagyon kíváncsi vagyok a Te fonaladra .
Móncsi ,Buci úgy látom , hogy a túlzottan nagy szabású rendezvényeket nem tudják úgy kézben tartani , mint egy kisebbet .Az emberibb , kedvesebb , örömtelibb általában .Bár biztosan vannak kivételek is .:)

Csillus írta...

Csodásak a kendőid....és az ajándékod is gyönyörű!!!