2012. április 20., péntek

Fonós péntek


A kis szöszi .:)
Anice küldte nekem ezt a kis helyes gyapjút .Nagyon szép a színe és puha mint az álom már ránézésre is  .Talán mohair lehet benne , egy kevés fémszál , de nem tudom a pontos összetételt .Egy picit félretéve a lilát , amin még dolgozom , megfontam .80 gramm és 81 m lett a végeredmény .Kimostam és kilógattam , s egészen "kikukacosodott ".Köszi nektek a tanácsot még egyszer is !:)
Még nem találtam ki mi lesz a sorsa , de valamire díszítésre gondoltam ...horgolt rózsa .

3 megjegyzés:

KicsiKató írta...

izgalmas szöszi ez!! :)))

Anice kötős blogja írta...

A színe is nagyon klassz, biztosan feldob akármilyen munkát a belőle-vele készült dolog, ugye?

Namata írta...

Bizony izgalmas !:)A fotó sajna nem adja vissza rendesen , szépek benne a különleges szálak .
Egy kis feketével fogom kombinálni , az kicsit kiemeli a szinességét .