2012. március 8., csütörtök

Kékek


Valahogy a kék szín eléggé kimaradt az életemből , talán a farmert kivéve .Pedig tetszik .No most úgy gondoltam kicsit változtatunk ezen .Nemrégiben kötöttem egy kendőt egy lánynak és a maradék fonalat elkértem tőle .Bucilla festése és természetesen gyönyörű .Lila szitakötővel összefogva kötöttem belőle ezt a kendőt .Saját agyszülemény .A formája nyújtott háromszög , a szélén egyszerű bogyeszos csipkemintával .Kb.6 dkg és 3,5-s kötőtűvel készült .A mérete pedig 160x55 cm.

Nemrég megfestettem az összes megfesthető fonalat amit találtam itthon , de úgy látszik ez a gombóc elbújt ....talán kék akart lenni .Meggyőzött , de azért egy kis narancsos színt tettem hozzá .:)

5 megjegyzés:

zazálea írta...

csodás lett, csodás!

bucilla írta...

Tényleg csodás, ebből a kékségből már az előzőért is oda voltam:) A narancsos türkiz is nagyon szépséges lett.

Namata írta...

Köszönöm Lányok !Buci ebben a szép kékségben benne van a kezed !:)Gyönyörűek a fonal színei .

Irenka írta...

Rengeteg szépség készült itt nálad, mióta itt jártam, alig győzöm kigyönyörködni magam! Ez az egyszerű kendő a pici csipkeszegéllyel finom és elegáns lett. A kardigánod pedig - nos, bevallom, irigykedem. :) Könnyű, nőies, a horgolt szegély és virág tökéletes rajta.
És a színek! Gyönyörűek - fonalakon, kardin, kendőn egyaránt.

Namata írta...

Köszi Irenka , nagyon aranyos vagy !:)Imádom ezeket a színeket .