2012. február 7., kedd

Kendőcskéket festegettem




Előástam néhány előre , alapszínre megfestett selyemkendőt .Nem igazán szoktam szabad kézzel rajzolni , most ezt tettem .Az elsőn apró kis tulipánok vannak .A másik pedig borostyánleveles .Nagyon tetszik a borostyán , szép formájú a levele .A fürdőt is kipingáltam már .A tükrökön borostyánlevelekből és margarétából álló csokrok vannak matricafestékkel .Majd egyszer lefényképezem .
Jól esett a festés , bár néha elteszem a selymeket , amikor előszedem újra , mindig örömet okoz .Terveztem néhány népi hímzésmintával díszített kendőt is .

3 megjegyzés:

szilcsil írta...

A borostyán nagyon szép, nekem is nagyon tetszik :)

Csillus írta...

Nagyon szépek lettek , hozzám egy kicsit közelebb áll a tulipános talán a színei miatt.

Namata írta...

Köszi Lányok !Már csak egy kis tavasz kellene melléjük !:)