2012. február 8., szerda

A hideg ellen :)



Hát végre esett felénk egy kis hó !!!!
Kutyahideg volt az előző pár napban , így arra vetemedtem , hogy végre befejezem a kesztyűmet , sőt kötök mellé egy sapit is .Találtam hozzá hasonló fonalat .Az árnyalat kicsit eltér , de mivel a kezem legtöbb esetben távolabb van a fejemtől , így annyira nem feltűnő .:)
A sapival mindig gondjaim voltak , valahogy egy fazon sem állt jól , nem is szerettem .Míg gyerek voltam , addig hordtam , amíg Édesanyám látta , aztán a zsebemet melegítette .Persze tudta .:)
No , de valahogy ez a beret fazon egészen elfogadhatóan áll .4,5 dkg Rikker féle saját festésű gyapjú és 3,5-s kötőtű kellett hozzá .

15 megjegyzés:

Ilona írta...

Nagyon szép mindkettő, alig látszik az árnyalatnyi különbség. A sapkával én is így vagyok, de most tényleg valamit hordani kell.

Namata írta...

Köszi Ilonamamzi !Tényleg majd lefagy az ember orra is .:)

Tündérlátta írta...

Nagyon szép a színe! A meleg pirosas árnyalat mellett még milyen színt kevertél bele?

zazálea írta...

gyönyörű, mind a kettő gyönyörű!

KicsiKató írta...

Wow, gyönyörű lett! Min blokkolod a beretet?

paribanu írta...

Jajj, a sapikkal nekem is gondom van...Valahogy egy se áll jól. Sokáig én sem hordtam semmit, de mostanában már le kell mondjak a puccos fejről,mert igencsak hajlamos vagyok a megfázásra.
Én még keresem a megfelelő fazont.

A Tied viszont nagyon szép! Én is kíváncsi vagyok, hogy min blokkolod?

Marcsimami írta...

Nagyon szépek ezek a munkáid is!
Viseld őket egészséggel és... büszkén! :)

GumiPók írta...

Végre egy rokonlélek, legalábbis a sapkahordási szokásokat illetően egészen bizonyosan. Mostanában fedeztem fel én is, hogy a beret egész normálisan tud állni rajtam is, de a többi fazonról jobb nem beszélni. Minap indultam havat lapátolni, felvettem valami rémséget a fejemre és a kutya szegény úgy nézett rám, mint aki kísértetet lát. :))

Nagyon szép lett mindkettő, és a színek meg különösen tetszenek, olyan málnafagyisak. :)

Namata írta...

De aranyosak vagytok , köszönöm !!!:)
Tündérlátta , sajna pontosan nem emlékszem már Columbus festékkel készült , ha jól sejtem meggypiros , sötétlila és ciklámen színek .
A blokkolás ...hát őszintén szólva semmin .:)De arra gondoltam lufin lehetne .Ez a fonal nagyon nem igényelte .
Ez a fazon talán azért is jó , mert sokféleképpen hordható .Így a megrögzött sapkakerülők is megkedvelik .:)

Mázsa Viki írta...

Gyönyörű, már megint. ;)
A minta is, a színe meg főleg az én ízlésem! Elfogadnám. :)

Namata írta...

Köszi Viki !Van még egy kis maradék fonalam !!:)

Hajni írta...

Nagyon szép lett a szett, igényes mint mindig!!! Gratulálok Tündi!

violkata írta...

gyönyörű lett! :)
nem tudod, hogy hol lehet 5ujjas gyerek kesztyű kötésmintát találni? 2évesnek. meg mondjuk magamnak is érdekelne.

Namata írta...

Köszi Kata !:)Elküldtem Neked emilben .

Irenka írta...

Igazán érdemes elidőzni nálad, ez a sapi-kesztyű együttes is nagyon szép!