2011. november 9., szerda

Ez+az :)

Festettem egy kis fonalat , mert már hiányzott az az  öröm , amit az egymásba kavaródó gyönyörű színek látványa okoz .Tiszta gyapjú és kb. 500 m /10 dkg .
Olyan lett mint az őszi erdő , amikor megy le a nap .

Ékszert is rég készítettem , s a minap egy kolléganőm kérésére fűztem ezt a szettet .A medál mintája adott volt , a füliket pedig magam terveztem ...azt hiszem .:)
A kövek rózsaszín swarik .Ez a szín nagyon jól mutat a bronz mellett .

Ők pedig az elkészült szappankák .Már jó ideje leszoktam a tusfürdőkről és szappant használok a fürdéshez .Vagyok olyan mániás , hogy sok mindent szeretek magam megcsinálni .Így sikerültek a szappanok is .
Készült kávés , citromos , natúr , mézes és levendulás .Az alapjuk a kávés kivételével , tejsavó .A Párom hozott nemrég kecsketejet , így a következő adag majd azzal készül .
Olyan jó velük fürdeni ...és szaglászni ...:)

12 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ez a fonal meseszép lett,gratulálok!
Emőke

GumiPók írta...

Nagyon szépek lettek! A fonal különösen tetszik! :)

nöné írta...

Ezek az "ez+az"-ok igazán nagyon jól sikerültek. A fonal mesés, az ékszerek nemkülönben. A szappanokról nem tudok nyilatkozni, azt érezni kell. Elhiszem Neked, hogy csodásak:o)

zazálea írta...

juj, az a fonal! magadnak festetted? vagy esetleg nem?:o)

Ilona írta...

Nagyon szépek az "ezek+azok", a szappanokat külön irigylem. Majd egyszer leírhatnád, hogyan készítetted!

Namata írta...

Köszi Lányok !!:)
Zazálea , hát először magamnak , aztán ránéztem a fonalrengetegre és feltettem a meskára és GumiPók lett a tulaj .
Ilonamamzi , ha szeretnéd leírom majd szívesen .Nem ördöngősség .

Barbaral írta...

Minden szuper lett, de engem a fonal fogott meg legjobban /nem is tudom miért?:)))/. Növényekkel festetted?

Mázsa Viki írta...

Nagyon ügyes vagy, minden nagyon szuper lett! Nálad mi készül a fonalból? :)

Ilona írta...

Tündi! Szuper, alig várom, biztosan más is örülni fog neki.

bucilla írta...

Pazar lett a fonalad, gyönyörűek a színei, az ékszereid csodásak mint mindig, és a szappanok nagyon gusztusosak, én is kíváncsi lennék a receptre:)

Via Naturalis írta...

Nagyon kis ügyi! :)

Namata írta...

Köszönöm , nagyon aranyosak vagytok !!
Barbaral a fonal most ételfestékkel készült .
Látom kíváncsiak vagytok többen is a szappanokra .:)Le fogom írni amit tudok róla hamarosan !
Köszi Linda !:)