2011. június 28., kedd

Rózsakert fonalba öntve és a Pilis


Nem bírtam sokáig elnézegetni a natúr színű fonalakat , így nekiláttam egy kis festésnek .Imádom ezeket a színeket !:)A gyönyörű színes rózsákat juttatja eszembe .


Ígértem néhány fotót a pilisi kirándulásról .Az első három a Holdvilág árokban készült .Fantasztikusan szép hely .Mindenütt azt hallottam , hogy nagyon nehéz a terep , igaz vadregényes , de járható .

Ez Pilisszentlélek , egy pálos kolostor romjai .Számomra igazi béke sziget .Csend van .


Ez pedig Pilisszántó .A kőfejtő , a helytörténeti múzeum és a templom alatt megtalált alagútrendszer egy kis szakaszában elhelyezett különleges kő .
Ez itt a visegrádi fellegvár és én .Gyönyörű a kilátás és keményen megdolgoztunk érte .A nehezebbik úton mentünk természetesen .
Rá kellett jöjjek közben , hogy a kézművesség nem kedvez a test edzettségi fokának .Volt , hogy elfáradtam .

Ezek a képek pedig a Rám szakadékban készültek .Lenyűgöző szépségű hely .Sajnos a fotók nem adják vissza a hangulatot , így aztán kénytelenek leszünk visszamenni valamikor .:)
Kapaszkodó vasakat fogva , kövek közt ugrándozva , létrán mászva , vízesések mellett lehet végigjárni a terepet .Ha valaki szereti a vadregényes tájakat , ott a helye .
Szeretem a Pilist .Titkokat , ősi helyeket ,szépséget őriz .Volt , hogy féltem a terepen , de visszamennék így is .Szerencsére a Párom nem hagyja , hogy visszariadjak , talán jobban bízik a képességeimben , mint én magam .

5 megjegyzés:

Ilona írta...

Csodálatos fotók (a Dunakanyar másik oldala is gyönyörűséges), és a fonalad is nagyon szép lett.

bucilla írta...

Csodás az a fonal, isteni színei vannak:)
A pilis valóban gyönyörű, imádok itt élni, amúgy itt voltatok ám a szomszéd faluban:)

Irenka írta...

Csodásak ezek a színek, csak ámulok!
A Pilis, az gyönyörű, Szentkereszten voltunk már többször, ha összejön, idén is. A képeid eszembe juttatták, mennyire szeretek ott.

Timici írta...

szuper a fonal, a fotók pedig mesések!!!

Namata írta...

Köszönöm , kedvesek vagytok !:)
Nem tudtam Buci , hogy Te is a Pilisben laksz !Adriennt meglátogattuk .
Gyönyörű az a vidék .
Irenka , remélem összejön !:)