2011. május 23., hétfő

Díjat kaptam !!:)


Fevi hirdette meg a játékot és Ilonamamzi volt olyan kedves , hogy megtisztelt vele , amit nagyon köszönök .
Belekukkantottam én is Fevi blogjába , s mondhatom van néhány ínycsiklandozó receptje .
A szabály szerint meg kell neveznem 10 dolgot , amit szeretek .
Először is alkotni . Valamiből létrehozni valamit , ami mosolyt varázsol az arcokra .
Szeretek olvasni , mert a könyv személyes dolog , beszélgetés köztem , s az író közt , és utat enged a fantáziámnak .
Nagyon jó sétálni a természetben , csendesen megfigyelni minden csodáját .
Szeretek nevetni mindenen , semmibe venni ezt az őrülten komoly világot , s szívből nevetni a saját balgaságomon is .
Szeretem néha úgy érezni , hogy mindennel amit vállaltam vagy terveztem elkészültem .
Szeretem a Cicámat , mert a legkedvesebb macsek aki eddig nálam lakott .Kicsi szeretetgombóc .Sosem láttam még fújni .
Imádok kertészkedni , figyelni , ahogy az apró magvakból növények fejlődnek .Ha más nem látja beszélgetek is velük .
Aludni is nagyon szeretek .:)
Nagyon szeretek motozni .Azt sajnálom csak , hogy bukósisakot kell hordani .
Végül , de nem utolsósorban a Páromat nevetni látni .

Akiknek továbbadom a díjat Erzsike , Évi , Móni .

5 megjegyzés:

Süle Mónika írta...

Nagyon szépen köszönöm! Azt hiszem egy kicsit várok, hogy lecsendesedjenek a dolgaim, mert most 10 jó dolog nem jut eszembe... elszomorító a helyzet a munkahelyemen :o(. Bár van tíz dolog, amit-akit nagyon szeretek, de maximálisan pozitív akarok lenni...csak most nem vagyok az...na, hoztam a formám megint!:oD

Erzsike írta...

Köszönöm szépen én is, rövidesen közzéteszem, és megpróbálom továbbadni életem első "bloggerdíját". :)

Ramimami írta...

Gratulálok a díjhoz!

Namata írta...

Köszönöm Ramimami !
Erzsike , nagyon örülök , hogy én adhattam az első díjat .Biztosan fogja még követni néhány !
Móni nagyon szívesen !Vannak néha elszomorító helyzetek , de azért ne bánkódj , mindig lesz jobb !

Judit Eszter írta...

Gratulálok a díjhoz, a rózsaszín csipkés kendő nagyon tetszik!