2011. március 6., vasárnap

Mindenféle

Néhány napja megkért az egyik kolléganőm , hogy kössek neki egy kardigánt .Mivel az Édesapját gyászolja sötét színt kért , így egy szép csokoládébarna gyapjúfonalra esett a választás .Rikkeréktől származik a fonal .
Egyszerű csavart minta és gallér volt még a kérés .A háta már elkészült , elég haladós minta .


Néhány ékszert is készítettem , s befejeztem néhány félbehagyottat .



Ehhez a szetthez a az indiai lámpagyöngyök adták az ötletet .Bár eredetileg karkötőre gondoltam , aztán mégis nyaklánc és fülbevaló lett a végeredmény .A karkötő majdnem kész lett amikor egy óvatlan mozdulattal a középső bogyó elrepült és hiába forgattam fel mindent , csak egy hét múlva leltem meg .Gondoltam nem szeretne karkötő lenni , így hagytam magam meggyőzni .Jobban is tetszik így .
Nagyon szeretem az erdőt , s tavaly jártam egy csodaszép tölgyesben .Arra emlékeztet ez a szett .


Ez pedig egy egyszerű , vagyis két egyszerű indiai üveggyöngy lánc .Mutatós a tavaszi pulcsikhoz , amikor már végre letehetjük a nagykabátot .Terveztem még hasonlót rózsaszínben és kékben is .


Ez a szett pedig szép mély padlizsán és fekete színeivel egy kicsit alkalmi lett .A fotó nem adja vissza igazán , az irrizáló színeket .


A krizokolla medál egyszerű láncot kapott .

  

A rózsakvarc medált sem bonyolítottam túl .Valahogy jobban tetszik az , amikor egy szép mutatós medál egyszerű láncon függ .



Ők pedig ketten befoglalt swarovski kövek .A medál neve Nadia .



Ők ketten pedig swarovski szivecskés , tollas fülik .Az alsó a golden árnyalat , és erősen hajlok rá , hogy megtartom .Főleg miután Kedves Párom meglepett egy ilyen árnyalatú medállal .


Fantasztikusan szép és ragyogó .Ahogy a nap rásüt ezer apró szivárványra bontja a fényt .



Ők pedig csodaszép virágok .:)
A felső egy kála belseje , még mielőtt kinyílt volna teljesen .Az alsó pedig egy jázmin .Igazi illatos , gyönyörűség .Régóta játszottam a gondolattal , hogy nevelek egyet , s a kimondatlan gondolatomat kitalálva a Kedvesem meglepett vele .Remélem sikerül jól gondját viselnem .

Végezetül egy kis lélekborzongató zene .Szerettel és ezzel a szép zenével üdvözöllek Kicsikató !






5 megjegyzés:

KicsiKató írta...

Hogy te milyen kedves vagy... köszönöm:)) Ezek a nyakláncok pedig.... igazán ösztönző ez a bejegyzés, mindjárt szét is nézek a gyöngyös zsákjaimban:)))

Szép délutánt!:)

Süle Mónika írta...

Már nagyon vártam az új csodákat. Hát nem vagy semmi! Én szeretném azt a lila-fekete szettet, elteszed nekem a következő találkozásunkig, hogy megvehessem? Töröld le szépen a meskáról, nem kell, hogy újabb jutalékot számítsanak fel... :oD Köszönöm!

Puszillak!

Irenka írta...

Mennyi-mennyi szépség "termett" nálad! A kötött is jól néz ki, de az ékszereid elvarázsoltak! Itt gyönyörködöm már hosszú percek óta, és nem is először.

Zsófimamája_Gabi írta...

Nagyon szépek a munkáid:) A gyöngyökben gyönyörködöm.
Régebben ide feltett leírásod alapján megkötöttem két csavart mintás sapkát a lányaimnak, ezúton is köszönöm szépen.
Beküldtem a Barka Galériába, ha van kedved nézd meg, és ha tetszik szavazhatsz rá:)

Namata írta...

Köszönöm Kicsikató !Majd mutasd miket alkotsz !!:)

Aranyos vagy Móni és köszi !Félretettem Neked az ékszert .

Irenka , nagyon örülök , hogy örömet okozhattam velük és köszönöm a dicséretet !

Gabi nagyon megleptél !:)Megkukkantottam a sapikat és nagyon szépek lettek .Jó érzés , hogy megvalósítottad az agyszüleményem , hálás vagyok érte !:)