2011. január 27., csütörtök

Díjat kaptam ,s adom mindenkinek !

Nagyon kedves meglepetésként Mónitól , Erzsitől és Hajnitól  kaptam az elismerést .




Egy ideig gondolkoztam rajta , hogy kinek is adjam tovább .Legszívesebben mindenkinek , hiszen legtöbben akik blogot írnak önzetlenül segítenek másoknak a kézimunkázásban .Ha mással nem , hát megmutatják amit alkotnak , s ötletet , lendületet adnak azoknak , akik most merülnek bele az alkotásba , vagy éppen alkotói válságban szenvednek .De azok is örülnek , akik csupán gyönyörködnek azokban a munkákban , amelyek sokszor éjszaka , a buszon , vonaton vagy várakozás közben  készülnek .
A kézimunka szeretete összehozza az embereket és ez nagyon szép dolog .Sokszor szólítottak meg utazás közben a kötögetés miatt , sőt egyszer egy kislányt tanítottam a vonaton kötni .Talán azóta már van saját sálja , sapija .
Végtelenül örülök , hogy újra fonnak , szőnek , horgolnak ... az emberek , mert nincs olyan géppel készült tárgy , ami felvehetné a versenyt egy kézzel , szeretettel készített alkotással .
Aki alkot tudja , hogy amikor megszületik egy kép a lelki szemei előtt arról , amit szeretne létrehozni , az ott , gondolatban fantasztikusan szép .Amikor megvalósítja , megteremti  itt a fizikai síkon ,néha nem sikerül pontosan úgy , ahogy eltervezte .Akkor aztán próbálja újra és újra és egyre inkább törekszik , hogy még szebb és tökéletesebb legyen , amikor ez sikerül az csodálatos élmény .S , ezt az élményt jó megosztani másokkal .

Nos ezért úgy döntöttem , hogy most a díjat mindenkinek adom aki kézimunkázik , de nem rovom senkire az adminisztráció terhét .
Nagyon köszönöm  Lányok az elismerést és tudom , hogy őszinte elismerő gesztus .

Szeretettel köszöntelek ezzel szép virággal  Erzsike és gratulálok a csodaszép , légies csipkemunkáidhoz !

4 megjegyzés:

Süle Mónika írta...

Véletlenül láthattam a sáltűt!!! Komolyan nem is láttam még ilyen szépséget. Különleges és ragyogó! Ugye nem felejtetted el a hajtű ötletét... persze csak ha inspirál ;o) Erről nekem eszembe jutott, cseppkövek a hajban, gyönyörű lenne.

Puszi: Móni

Erzsike írta...

Nagyon szépen köszönöm ezt a kedves fogadtatást. Nagyon meglepődtem, és teljesen meghatódtam, amikor odaértem a bejegyzésed olvasása közben. Régóta figyelemmel kísérem a blogodat, nagyon tetszenek a munkáid, a sokoldalúságod és örülök hogy éppen te lettél az első 'olvasóm'. KÖSZÖNÖM!

Hajni írta...

Kedves Tündi! Én is neked szántam a díjamat, de már válaszoltál is a díjjal járó kérdésekre!:)

Namata írta...

Köszi Móni !Nagyon aranyos vagy !Puszillak !

Erzsike , nagyon szívesen és én is köszönöm !:)Az egyik barátnőm teljesen szerelmes lett az alkotásaidba .

Köszönöm Hajni , hogy rám gondoltál !Én is szántam Neked egy díjat !:)