2010. október 10., vasárnap

Vásár után

Nos ez a nap is jól sikerült !Annyi jókívánságot kaptam a szombati vásárra , hogy nagyon jól sikerült .No , nem a forgalom miatt , inkább a hangulata , a szép napsütés és a találkozások voltak fantasztikusak .Reggel még ködös és fázós volt a hangulat , de később megmutatta magát a nap .Olyanok voltunk , mint megannyi napraforgó , arccal a nap felé fordulna szívtuk magunkba a meleget .
Elkészültem közben a barna színátmenetes bactusommal , de sajna megmutatni nem tudom .Barna színnel horgoltam körbe és egy szép barna horgolt virággal díszítettem .A végét egy valódi gyöngyház gomb fogja össze .A falumúzeum vezetője elvitte tőlem .Beszélgetés közben kiderült , hogy van egy hatalmas , igazi orosz , gyűrűn áthúzható négyzet alakú csipkekendője .Ha a Márton napon is ott leszek , akkor megláthatom .Ha sikerül készítek róla fényképet .
Készen van a szürke előfonalból kötött nyakmelegítő is .Bár valamiféle gombolást még ki kell találjak hozzá .
Kedvenc szomszédasszonyommal csereberéltünk és egy szép muránói üvegmedál tulajdonosa lettem .Kicsit mandala jellegű és szép tüzes színű .

2 megjegyzés:

Ágnes írta...

Örvendek,hogy jól érezted magad a vásáron.Én is annyira fel tudok töltödni az ilyenfajta találkozásoktól...

Namata írta...

Köszi Ági!Igazán aranyos vagy .Olyan más , emberibb léptékű egy ilyen vásár , mint sok más hely ma a világban .Az emberi kapcsolatok sok örömet adnak , az biztos .