2010. szeptember 8., szerda

Édesanyám kendője és néhány őszi fotó



Elkészült Édesanyám Laminaria  kendője .Bordó színű Rikkel féle gyapjú , bár a fotó nem adja igazán vissza a színt .A legkisebb mintát kötöttem , de szép nagy lett így is .A blokkolással nem vagyok egészen elégedett , lehet , hogy megpróbálkozom még egyszer .
Eljött az ideje , hogy elkezdjek téli darabokat kötni .Persze nem egyet kezdtem ...és nem is kettőt .:)
Azért erősen reménykedem benne , hogy még nem lesz szükség rájuk , bár egyik reggel munkába igyekezve a bringámon azon gondolkoztam , hogy mennyire korai szeptember elején kesztyűt viselni .Arra jutottam , hogy nem az évszak dönti el , hanem a hőmérséklet .
Őszi kedvcsinálónak itt van 2 fotó , amely tavaly novemberben készült .
A második fényképen egy jópofa kidudorodást örökítettem meg egy fán .Mindenki szabadjára  eresztheti a fantáziáját , hogy mire is hasonlít .

3 megjegyzés:

bucilla írta...

Nekem így tömören is tetszik a Laminária:) Nagyon szép lett!

Amanda írta...

Úgy látom, hogy a Lamináriának a bordó is jól áll!

Namata írta...

Köszönöm Lányok !:)Remélem Édesanyám is örülni fog neki !