2010. augusztus 15., vasárnap

Ékszerek , kötés , tájak , virágok

Készült néhány új ékszer az utóbbi napokban .Kicsit bele kell húzzak , mert nemsokára karnevál lesz Szombathelyen .Egy hónapja még nem gondoltam , hogy ott leszek , de hát a sors útjait nem látjuk előre gyakran .
Egy minta , két színben .
A rózsaszín swarival készült , a másik cseh gyönggyel .Gyönyörű ez a cseh kúpos gyöngy .Szerintem felveszi a versenyt a swarovskival .

Ez pedig itt a  készülő kardigánom .Elég sokat gondolkodtam rajta , hogy milyen minta legyen , aztán mivel zöld a színe , hát leveleset választottam .
A szélét körbe fogom horgolni , az ujja pedig tölcsérujj lesz .Barkáék Gilice fonala .

 Úton szombat este hazafelé .Szép volt az alkonyat és csendes az  út .

Ez pedig egy kicsi tó a kertben .Talán évek óta ez az első , hogy a tündérrózsán egyszerre 3 virág nyílt .

5 megjegyzés:

Amanda írta...

szorgoskodjál, szépeket vigyél a karneválra!
A mellényed jó lesz, szépek a színek, és jó a mintaválasztás!

Szihaj írta...

Milyen érdekes, hogy ugyanannak a fonalnak ugyanabból a színéből mennyifélét lehet kötni! :) Tök jó lesz a kardid! :))

Namata írta...

Köszi lányok !:)
Hajni teljesen igazad van .A lehetőségek tárháza óriási .Néha nehéz is eldönteni melyiket válassza az ember .:)Kíváncsi vagyok Te mi szépet kötsz belőle !

Anice kötős blogja írta...

Tetszik a levelesed! Elkészült ?

Namata írta...

Á , még nem .Úgy halad , mint a "Luca széke" .:)
Sok más teendő van most , így csak néha , esténként halad .