2010. június 8., kedd

Sokszínű fonalat festettem

Rendelésre készült ez a fonal .Először kicsit tartottam tőle , hogy fotó alapján mit tudok összehozni .Persze nem lett pont olyan mint a fotó .Mert ugye tudjuk , hogy a fránya nem mindig az akar lenni , mint amit mi szeretnénk .
De azért egészen hasonlít és egészen szép .Még a végén megkedvelem a nagyon színeset is , pedig nem volt a szívem csücske.


Ő az én kicsikém !:)


Ő pedig a minta .Benne több a kék azt hiszem .Egyébként hasonlít .Remélem azért tetszik majd Erikának.
Mivel szépen süt a napocska , a kertben fotóztam .Most nyílnak a rózsák , így róluk is készült néhány kép.
Fogadjátok szeretettel !:)



10 megjegyzés:

Ágnes írta...

Nagyon szep lett a fonalad!A rozsak pedig gyonyoruek!Szinte erzem az illatukat...

Anice kötős blogja írta...

A fonaladról nekem is először az jutott az eszembe,hogy nagyon szép!
A rózsáidat kedvelem.

Szihaj írta...

Nekem nagyon tetszik a színes fonalad! :)
A rózsák is gyönyörűek :-DD

Namata írta...

Köszi !Megnyugtató , hogy tetszik nektek a fonal .:)Kíváncsi leszek milyen lesz megkötve.
Nemrég a szemben lévő , lakatlan háznál virágzott ki a futórózsa .Hát az mesés .Valahogy kell belőle szaporítani .Nagyon intenzív illata van és sötét rózsaszín tömött virága .Lefotózom majd nektek.

Timici írta...

nagyon szép lett a fonalad!!!
rózsáid mesések! szaporítani simán tudsz dugványról(levágod és arról a részről, amit a földbe dugsz leszeded a tüskéket), csak többet kell ledugni, hogy tuti megmaradjon;o)

Ilona írta...

Nagyon tetszik a fonalkád, igazi nyári szépség lesz belőle.

Amanda írta...

Igazán szép lett a fonalkád! Nekem a tiéd jobban tetszik, mert talán több benne a sárga, és mint írtad kevesebb benne a kék!

Namata írta...

Köszönöm !Igazán aranyosak vagytok !
Köszi Timici a rózsaszaporítási ötletet .Megcsinálom .

hAnd-i írta...

nagyon hangulatos fonalat festettél... benne bújik meg a szivárvány... csodás...

Namata írta...

Köszi !Örülök , hogy tetszik !:)